Математичне та програмне забезпечення програмного додатку автоматизації процесу тестування з використанням фреймворку Spring
DOI:
https://doi.org/10.20998/2078-9130.2022.2.270129Анотація
Метою даної роботи було проєктування та створення інформаційної системи оцінки та тестувань знань студентів, яка б дозволила спростити процес формування тестів та оцінки знань студентів для викладачів. В роботі було сформовано представлення щодо поняття тестування знань. Розкрито принципи реалізації даного процесу. Було проведено огляд існуючих програмних рішень комп'ютерних навчальних програм, проаналізовано ринок існуючих аналогів та на основі проведеного аналізу сформовано функціональні та нефункціональні вимоги до програмного продукту, що розробляється. Виходячи з поставлених вимог, було обрано технічні та програмні засоби для розробки програми, а саме мова програмування Java та фреймворк Spring, компоненти якого дозволяють збільшити продуктивність програмного продукту, а також спростити та пришвидшити налаштування, конфігурацію та запуск проекту.
Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуються наступні задачі: обробка даних користувача, створення особистого кабінету, інформація про студентів та викладачів, створення та проходження тесту, оцінка якості знань студентів та створених викладачем тестів. Побудовано математичну, інформаційну та програмну модель системи. Була спроектована та побудована база даних. Розроблено структурну та функціональну схеми системи. Виділено три ролі користувачів: викладач, студент та незареєстрований користувач. Реалізоване збереження результатів тестування та можливість отримання математичної статистики результатів тестування. Велику роль грає забезпечення простоти та комфорту користування продуктом користувача. Тому при розробці програми багато уваги було приділено створенню дружнього та ергономічного інтерфейсу.
Результатом було отримано інформаційну систему автоматизованого тестування, яка виконує поставлену задачу, а також відповідає усім вимогам і може бути впроваджена на практиці. Результати роботи можуть бути використані як для подальшого введення додатку у навчальний процес, так і для набуття студентами практичних навичок.