Удосконалення несучої конструкції кузова універсального напіввагону для забезпечення його міцності при маневрових співударяннях

A. O. Lovska, V. O. Bazhura, O. M. Pireev

Анотація


В статті проводиться дослідження міцності несучої конструкції кузова універсального напіввагону при маневровому співударянні. Визначено найбільш навантажені зони рами напіввагона. Запропоновано заходи щодо удосконалення несучої конструкції кузова напіввагона, які дозволять знизити концентрацію напружень в найбільш навантажених вузлах рами, а також підтримувати технічний ресурс напіввагона при існуючій ремонтній базі.

Ключові слова


напіввагон; несуча конструкція кузова; напружено-деформований стан; міцність; удосконалення конструкції.

Повний текст:

PDF

Посилання


Senderov G. K., Losev P. R., Drugal S. A. Sohrannost vagonov pri pogruz ochno-razgruzochnyih i manevrovyih rabotah. Moscow: Transport, 1984. 158 p.

Pat. 2325295 Rossiya, MPK7 В61D. Rama kuzova poluvagona. Kurochkin A. S., Udalova O. V., Aginskih M. V., Mihina I. N., Starostin G. A., Vasileva E. S., Polikarpov A. A., Galieva I. V., Vasileva L. M., Andronov V. A., Tissen A. I., Efimov V. P., Levin A. B., Pasenko A. N., Demin K. P.; zayavitel i patentoobladatel Zakryitoe aktsionernoe obschestvo "Inzhenernyiy tsentr Ob'edineniya vagonostroiteley"; zayavl. 17.11.03; opubl. 27.07.04.

Fomin, O.V. Modern requirements to carrying systems of railway general-purpose gondola cars. Scientific and technical journal "Metallurgical and Mining Industry". 2014. No. 5. P.31-43.

Fomin, O.V. Increase of the freight wagons ideality degree and prognostication of their evolution stages. Scientific Bulletin of National Mining University. 2015. Iss. 2. P. 68-76.

Freight cars major metals. Trains. 2015, Marts. 20 p.

Lovska A. O., Shafunov Yu. Yu. Udoskonalennya nesuchoyi konstruktsiyi kuzovu napIvvagonu z metoyu zabezpechennya yogo mitsnostI pri manevrovih spIvudaryannyah. Zb. nauk. prats. Kharkiv: UkrDUZT. 2015. Vol. 158. P. 29-35.

Normyi dlya rascheta i proektirovaniya vagonov zheleznyih dorog MPS kolei 1520 mm (nesamohodnyih). Moscow: GosNIIV–VNIIZhT, 1996. 319 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Сендеров Г. К. Сохранность вагонов при погруз очно-разгрузочных и маневровых работах / Г. К. Сендеров, П. Р. Лосев, С. А. Другаль. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Транспорт, 1984. – 158 с.

2. Пат. 2325295 Россия, МПК7 В61D. Рама кузова полувагона / А. С. Курочкин, О. В. Удалова, М. В. Агинских, И. Н. Михина, Г. А. Старостин, Е. С. Васильева, А. А. Поликарпов, И. В. Галиева, Л. М. Васильева, В. А. Андронов, А. И. Тиссен, В. П. Ефимов, А. Б. Левин, А. Н. Пасенко, К. П. Демин; заявитель и патентообладатель Закрытое акционерное общество «Инженерный центр Объединения вагоностроителей»; заявл. 17.11.03; опубл. 27.07.04.

3. Fomin O.V. Modern requirements to carrying systems of railway general-purpose gondola cars / О.V. Fomin // Scientific and technical journal «Metallurgical and Mining Industry». – 2014. – No. 5. – P.31-43.

4. Fomin, O.V. Increase of the freight wagons ideality degree and prognostication of their evolution stages / O.V. Fomin // Scientific Bulletin of National Mining University. – 2015. – Iss. 2. – P. 68-76.

5. Freight cars major metals // Trains. – 2015, Marts. – 20 p.

6. Ловська А. О. Удосконалення несучої конструкції кузову напіввагону з метою забезпечення його міцності при маневрових співударяннях / А. О. Ловська, Ю. Ю. Шафунов // Зб. наук. праць. Харків: УкрДУЗТ. – 2015. – Вип. 158. – с. 29 – 35.

7. Нормы для расчета и проектирования вагонов железных дорог МПС колеи 1520 мм (несамоходных). – М.: ГосНИИВ – ВНИИЖТ, 1996. – 319 с.





DOI: https://doi.org/10.20998/2078-9130.2017.40.119711

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.